Puzzel och Trixi har ordet

Vi mutade hem Matte/-Lill-Matte.
Ja, det är ju lite rörigt det där med Matte Lill-Matte.
Alltså, Matte är ju Matte till mig, Trixi.
Och Lill-Matte är Lill-Matte till mig, Puzzel.
För jag Puzzel, har ju en Matte, Matte-Inkan.
MEN, sen har jag ju Matte Åsa med.
FAST, Trixi har ju Matte Inkan också.
FAST Inkan är ju inte riktiga Matte.
För det är ju Matte.
Som är Puzzels Lill-Matte.
Men Lill-Matte tycker dock att HON är Matte till mig, Puzzel.
HÄnger ni med ?
NU börjar det bli lika rörigt som Vitöras halva hjärncell.
Over and out

Mutning.
Vi fixade, med lite hjälp av Matte, som är bara Matte till en av oss................ Ok, ska sluta.   En present till Matte / Lill-Matte.


I paketen fanns följande.
Från mig Puzzel.
Faast, min kompis Trixi ståtar ju tillsammans med mig och polarn Oliver på första sidan.


Och jag Trixi, köpte en bok om mig, förlåt, Marley till Matte.
På engelska.


Puzz Matte / Lill-Matte   Vi älskar dig !  

Kommentarer
Postat av: Tre katter

Vilka raringar!!!

Matte och/eller Lill-matte måste ha blivit såååå otroligt glada!!!



//Tre katter

2009-02-10 @ 08:57:48
URL: http://www.3katter.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Hej

Vilken trevlig blogg du har, hittade den av en ren slump.

Såg att "din hund hade köpt" Marley and me åt dig. Jag lovar att du har en helt underbar stund framför dig medan du läser den. Har aldrig skrattat och gråtit så mycket över en bok tidigare, kunde inte släppa den förrän den var slut.



Ninnie







2009-02-10 @ 21:58:38
Postat av: Ligans Talesman

Ja Matte Lill-Matte blev väldigt glad.

Hoppas jag kan få låna boken när hon läst ut den. ler

2009-02-10 @ 22:51:09
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Tack snälla Ninnie ! glad

Ja, alla säger samma sak om boken. ler

2009-02-10 @ 22:51:43
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0