- Matte matte en hemsk TANT är här för att KIDNAPPA mig !

- Säg att hon inte får ta mig Mamsen !


- Jag ligger och funderar om jag ska låta den hemska Tanten ta Mille istället ??
- Brorsan är rätt jobbig ibland.


- Faaaast vid närmre eftertanke.  hm.......................
- Han är stor och stark och kan försvara mig ibland.
- Tänk vad trött man blir av att tänka såhär mycket.


Kvar när underbara söta Zammy somnat var bara en urgosig tass.


- Du Zammy, du kan vara lugn.
- Jag kommer inte låta nåt otäckt hända dig.
- Med min bistra elaka uppsyn skrämmer jag iväg den där Tanten.
- Var bara lugn och lita på mig !
- Okej, jag erkänner att jag sätter mig på dig ibland.  (hrmf... mina 8.5kg mot dina *frust* ynka , är det 3 du väger, *frust* jaja............ lite till kanske)
- Men trots allt är du min brorsa och jag älskar dig vettu.


- Mamsen, du hjälper mig va, om inte min bistra uppsyn skulle hjälpa ?


- Men jag ligger häruppe på lagom avstånd och kör en klo i ögonen på henne.
- Jag är inte alls feg.
- Håller mig bara på behörigt avstånd för att göra "Flygande katten" om det skulle behövas.


Men även stora coola killar blir trötta av att försvara både sig själv och brorsan.
För att inte tala om allt tänkande.
Mille somnade gott i Mamsens och Papsens säng.


Tack för idag Marianne, Mille och Zammy.
*fniss*
Husse hade lite saker för sig idag.  *sorry*
Tack för lektionen !
Nu är programmet installerat och träningen tar vid.
Nej, dom här bilderna är inte PSa:ade men det kommer.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vilka klockrena bildtexter :D

2009-01-11 @ 19:56:53
Postat av: Månkan

KattnapparInkan med kamera...

2009-01-11 @ 22:30:17
Postat av: hanna

Har faktiskt full förståelse för att du vill kattnappa Zammy :) En riktigt snygging!!!

2009-01-12 @ 07:08:10
Postat av: mooch

Tackar för besöket. Det var mycket trevligt. Du fick ju till och med till bilderna så det ser ut som Mille har kraga, tjoho!! =)



Och Zammy, mammas sötgubbe. Luddrumpa är verkligen det han är alltså! Även om han har lite lite päls just nu... Vi skyller på 1-årsfällning =)

2009-01-12 @ 09:38:11
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Tre katter

Jätte fina bilder på Zammy och Mille!!!

//Tre katter

2009-01-12 @ 10:03:07
URL: http://www.3katter.blogspot.com
Postat av: mooch

Åh vad snygg den första bilden på Zammy är!! Har varit inne och tittat flera gånger idag!! Kanonfotograf som snart PS:ar bildbehandling =)

2009-01-12 @ 15:07:30
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

Åh tack snälla ! Vad glad jag blir. Ja med en annan bakgrund så skulle bilden bli kanon.

Får väl testa PS på den och försöka lägga in nåt annat. ler

2009-01-12 @ 17:28:34
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0