Arv eller miljö

I mina absolut sämsta stunder och en total brist på självförtroende så får jag för mig att Ligan lider av miljön.
Har legat i soffan i Ammes hus och läst en bok, lyssnat på musik och njutit av stillhet och ro.
Vaknar sakta till liv och bestämmer mig för att gå ut hälsa på 4-Ligan och tjejerna.
Letar rätt på mina egna missar och hittar dom på följande sätt.
Tengel -  Längst upp under taket på en garderob
Puzzel - Med huvudet, bara huvudet, nerstucket UNDER en filt
Bandit -  UNDER madrassen i sängen jag sover i
Vitöra - Största katten ihopkrupen i minsta bebisburen som Puzzel har
Nike - I den näst största buren har hon krupit in och stängt gallerdörren efter sig ??
Oliver - Tack Oliver för att  nån är normal !  Ovanpå duntäcket
Tur att inte Trixi här här tror jag.

Arv eller Miljö ??
Jaja...... Matte tröstar sig med att alla 6katterna lider av ett dåligt arv.  Måste vara så !   *ler brett med återupprättat självförtroend*   :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0