Nu är vi i Kunninge

Resan gick bra, även om det tog lång tid och var en hemsk snöyra stor del av färden.
Hörde på radion att det hade blivit blixthalka efter jag´lämnat Norrköping dessutom.
10 bilar inblandade i seriekrock.
Tack och lov att vi slapp det.
Men som straff så har Oliver, Bandit och Nike hållit serenad 90% av resans 6 timmar.  *morr*
Bandit har varit riktigt överjävlig.
När jag åker hem ska dom få vara ute en hel hög timmar så dom sover som dränkta kossor.   *frust*
Har hälsat på "min" 4-liga och tjejerna.
Så otroligt roligt att få se och träffa kissarna igen.
Speciellt min speciella älskling Kakan.
Tog en sväng till mina själsfränder fåren med.  *ler brett*
Dessutom fick jag ett fårskinn av Carsten och Marianne från fåren.   *jätteglad*
Imorrn ska Ligan få gå ut och lufta sig.
Men innan Ammes kissar släpps ut.
Även om mina katter har träffat killarna så ska vi inte utmana ödet.
Jag tror att mina katter har lärt sig nåt nytt.
Varje gång vi åker bort nånstans så får dom gå ut.
Dom har suttit vid altandörren merparten av kvällen idag och glott ut.
Men det har ju faktiskt blivit så.
Både i Skövde och Hultebo har dom fått vara ute.
Men imorrn ska dom få gå ut och andas Kunningeluft.
Det är rätt rejält med snö här med förresten.
Men det är dom ju vana vid nu.   *ler*
Natt natt !  :-)

Kommentarer
Postat av: Månkan

Njut av din miniseester och köp öronproppar till hemresan.

2009-01-04 @ 10:28:05
Postat av: Ligans Talesman

Ja, det kan helt klart behövas.

2009-01-04 @ 11:48:20
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det kul med högljudda medresenärer? Jag åkte till Norge för att ställa ut katt tillsammans med en tjej jag hittat genom kattforumet. Hon hade två tysta och försynt skogisar. Efter tjugo minuters oavbruten konsert från min katt var jag tvungen att säga "Opus, vi älskar dig, vi älskar dig om sju timmar också...". Han är siames. Var glad att du inte har en med inbyggd förstärkare i bilen :)

2009-01-04 @ 14:33:47
URL: http://felicula.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

haha Jadu Anna. ler

Man får väl vara glad för det då.

Hemresan hoppas jag dom är tystare.

suck

2009-01-05 @ 10:25:26
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0