Tiramisu

Jag har aldrig gjort Tiramisu.
Men fullständigt ÄLSKAR den.
SÅ, nästa gång måste det bli en tiramisu.
- Åsa och Ing-Marie, kan det vara nåt ?

Funderar på om det kan passa på en Katt-Forum-Fika kanske ?
Vad säger ni alla KattForumister och alla andra med ?

Mumsigt är det iallafall och det är dags att göra den nu.
Ut och leta i hyllorna efter ingredienserna.
Det finns dock MASSOR av recept när man letar på nätet.
Men den första får bli en vanlig klassisk Tiramisu.
Väl bekomme !
Paolos Tiramisú

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jag vet inte vilken bild som är mest lockande, tiramisun eller ragborstarna. Ljuvligt söta båda två.

Jag röstar FÖR tiramisu på nästa forumfika helt klart.

2009-01-25 @ 15:15:38
Postat av: Anonym

Yay! Kattforumfika! Skicka mig gärna ett litet mejl när det blir dags, för jag hinner inte vara på forumet så mycket just nu.

/Anna

2009-01-25 @ 15:59:22
Postat av: hanna

Frågar du mig så är jag övertygad om att den passar på vilken fika som helst :)

2009-01-25 @ 18:15:44
Postat av: Ligans Talesman

Oki, de får väl bli Tiramisu.

Ska försöka komma ihåg att maila dig Anna. :-)

2009-01-25 @ 20:26:53
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0