Tusen tack för idag !!!

OBS! Ber om ursäkt för färgåtergivningen. Glenn är inte rödcreme utan en Lila bi-colour viket innebär att han är otroligt ljus i pälsen. 
Och kattungarna är inte heller rödcreme. OBS!

240bilder på cirka 7timmar
SÅ, under tiden ni väntar på sortering och bildbehandling, får ni här några smakprov.
Det ljuvligaste kisse jag har sett i hela mitt liv.
Först "min" älskade underbara ljuvliga Glenn.


Slutresultatet på kakorna   *mums*


Ja, bilderna talar för sig själva.










Jag är så glad att jag får komma och våldgästa dig Åsa.
Jag är så otroligt tacksam för "min" underbara älskade Puzzel.
Idag önskade jag dock att vi inte bodde nästan 7mil ifrån varandra.
Att jag kunde hjälpa dig i massor.
Nu är det inte så tyvärrr och jag känner mig både ledsen och tillkortakommen efter dagens händelser.
*kram*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är så glad att ha dig Ingrid! Detta var ju en helt normal dag i en uppfödares vardag - handmata (varje matning tar 45 minuter), rensa bajslådan, torka spyor, handmata, väga, gooosa, handmata, mäta upp medecin, handmata, torka spyor, rensa bajslådan igen, handmata, dammsuga, fotografera, tvätta kattunge, handmata, väga mamman och undra hur hon överlever utan sin vikt, försöka mata mamman, handmata osv.... Visst det är sååå gulligt med en kull jäääämt! Fast de är ljuvliga!!

2009-01-25 @ 09:47:46
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Ligans Talesman

Normal vet jag inte. ler

Men det är helt klart sådan här man får räkna med mellan varven.

Och då har vi inte nämt allt nattvak. 35nätter utan att sova en hel natt.

2009-01-25 @ 11:22:33
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0