Dotter kommer hem - Daugter comes home

Em flyttade för ett tag sedan.
Igår kväll kom hon hem för att hämta en resväska inför utlandstrippen senare i veckan och självklart hälsa på "sin" katt.
Kommer in i köket och ser Bandit sittandes uppe i ett av köksskåpen.
Kommentar från dotter.
- Jaha, är är allt sig likt ser jag.      *himlar med ögonen*
- Jepp, här är allt sig likt.   

ENGEm moved a while ago.
Last night she came home to retrieve a suitcase for the trip abroad later this week and of course the say hello of "her" cat.
Coming into the kitchen and looks Bandit sitting up in one of the kitchen cupboards.
Comment from the daughter.
- Well, it's all the same, I see. * heavens with eyes *
- Yep, this is all the same.  

-
Hej hej Lill-Matte
- Hello hello


-
Undrar om det finns nån mat häruppe ?
- Wonder if there is som food in here?


-
Visar onda ögat.
- Shows the bad eye.


Life is normal in Ligan-Country  

Kommentarer
Postat av: Emilie

varför skriver du att jag ska hälsa på "min" katt? det är MIN katt. =D

2009-07-23 @ 19:27:11
Postat av: Ligans Talesman

Ber tusen gånger om ursäkt. böjer huvudet i avbön

Klart det är Din katt älskling.

Puzz(el) och Kram

2009-07-23 @ 19:32:46
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0