Läser rasbeskrivningar - reads racial descriptions

För djur då.
Har just plöjt igenom Maine coonkatten och Ragdoll och fortsatte av bara farten med Norsk skogkatt.
Hittade ett stycke som jag ska visa Vitöra.
Det står såhär:
"Den är även lekfull och intelligent och småpratar gärna utan att för den skull vara högljudd.
Vitöra har helt missat det där med att INTE vara högljudd.
Speciellt klockan 02.00 mitt i natten.   *suck*
Men jag älskar honom ändå.
Trots jobbiga nätter och jag behöver helt klart inga småbarn. 
Har ju redan en som väcker mig på nätterna flera gånger.   *ler*

ENG: For animals
Have just read the descripiton for Maine coon cat and Ragdoll and continued to the Norwegian forest cat.
Found a piece I will show WhiteEar
It says like this:
"It is also playful and intelligent and like to chat without being loud.
WhiteEar have totally missed this part of the description.
Especially at 02 in the middle of the night.   *sigh*
But I love him anyway.
Despite hard nights and I dont need small children.
I already have one that wakes me several times per night.     *smile*

Kommentarer
Postat av: Sol & Måne

Hihi, det stämmer på Zizze men jag vet inte om det är bättre. Hon piper i örat och hjälper inte det så nafsar hon tills man vaknar =^.^=

2009-07-28 @ 17:39:34
URL: http://zol-mone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0