LCHF

Det har gått sådär hittills.
Jag äter massor med proteiner och fyller på med lite proteindrinkar när jag inte äter ordentligt.
Men min kropp har inte förstått att den ska gå ner i vikt.
*arg och sur och ledsen*
Idag var jag iallafall iväg och gjorde en vägning.
Glädjande nog så har jag iallafall gått ner i kroppsfett.
Bra !
NÅT positivt.
Jag tränar ju dåligt just nu.
Men i höst ska jag börja min simträning och sedan köpa hem några vikter och en stång och köra lite hemma.
Just nu står det en LCHF-pannkaka och puttrar i ugnen.
*mums*
Jag saknar min gröt i massor men det här får duga sålänge.
Gott ser det ut iallafall.

ENGIt has been like that so far.
I eat lots of protein and fills in with a little protein drinks when I do not eat properly.
But my body has not understood it to lose weight.
* angry and sour and sad *
Today, I was anyway off and made a weighing.
Happily, I have anyway gone down in body fat.
Good!
SOMETHING positive.
My training is bad right now.
But in the autumn should I start my swimingpractise and then buy some weights and a bar and run a little at home.
Right now is a LCHF-CHUG and pancake in the oven.
* mums *
I miss my porridge but this is good enough for now.
Well, it looks good anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0