Ligans sovplatser - Sleeping places

Vaknade i morse och hittade Ligan utspridda på olika ställen.
ENGWoke up this morning and found the League scattered in various places.

Puzzel sov på soffan.

Puzzel slept on the couch.


Bandit på Trixis fäll i solen på golvet i vardagsrummet.
Bandit on Trixis blancet in the sun on the floor in the livingroom.


Nike i klösträdet.
Nike in the climbingtree.


Vitöra i fåtöljen.  Hans nya favvosovplats.
WhiteEar in the chair.   His new favouriteplace to sleep in.


Oliver på kudden bredvid mig i sängen.
Oliver on the pillow beside me in the bed.


Trixi sover alltid nedanför min säng. Här lite yrvaken.
Trixi sleep always below my bed. Here a little dazed.


I morgon åker vi till stugan.
Tomorrow we go to the cottage.


Kommentarer
Postat av: Ester

guuuud så söta !

2009-07-25 @ 22:40:06
URL: http://keepitfresh.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt de ser ut att ha det. Jag vaknade med alla katterna i sängen. Och en leksak som de så smått hade börjat leka med, därav att jag vaknade. Tror du att e kan få gå i skola hos dig och lägga sig på lite andra ställen på morgonen, lol? (Fast de vet väl att jag älskar att ha dem i sängen förstås, dock utan leksak)

2009-07-26 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0