Semesterdag två, fortsättning - Holiday day two, continue

Nå, nu blir missarna bra iallafall.
Sov middag en stund.
Usch, får inte börja med det för det blir en sån dålig ovana.  *ler*
På kvällen kom dotter över en stund och hälsade på.
Trevligt !
Hon gosade lite med "sin" katt och pillade självklart på kattungarna.
Sen skjutsade jag hem henne och hämtade köksbordet på vägen tillbaka.
Nu ligger det kvar i bilen till imorrn dock.
Dag två är slut.   *vinkar*

ENGWell, now the cats will be fine.
Went to sleep for a while.
Oh no, I cant start with it because it will become a bad habit.  *smile*
In the evening came my daughter over for a while and visited.
Nice !
She cuddled with "her" cat and sat for a while with the kittens.
Then I took her home and picked up the kitchen table on my way back.
Now, there it is still in the car for tomorrow, however.
Day two is over.    *wave*

Kommentarer
Postat av: Wikki

Mitt blogginlägg om dej Vitnos kommer i kväll omkring kl 19

Tack snälla för att jag fått låna bilder!

Kommer du till Örebro på utställning nån gång så kommer jag och hälsar på dej!

TassKram Wikki

2009-07-22 @ 15:39:51
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Ligans Talesman

Vitöra viskar försynt att namnet är Vitöra. :-)

Ser fram mot inlägget. ler

2009-07-22 @ 15:49:18
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Wikki

Jag loooooooooovar jag har skrivit VITÖRA i inlägget, det är bara det att sen fick jag tasshjärnsläpp när jag skrev kommentar!

NosPussar Wikki

2009-07-22 @ 16:48:18
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0