Tusen tack för idag Rufsan - 1000 thanks for today Rufsan

Klokare ??
Tja, de vete17..................
Men jag har haft en underbar dag.
Till slut lyckades vi få i oss lite mat också.
Efter ett stort antal timmar.
Att kika på kissarna och prata katt går ju helt klart i första rummet.
Men tack vare Hannes och Martin så började vi iallafall med att fika så vi hade nåt i magen.
*mums*  Tack killar !  Och till slut gick ju kaffet också att dricka.
Våga Vägra Gevalia !   *stort skratt*
NÅ, jag har lärt mig massor idag samtidigt som jag blivit mer förvirrad och fundersam än jag var innan jag kom.
Men det är lugnt.
Vi tar ett litet steg i taget mot nåt.
Jag är störtförälskad i Black and White och blixtkär i Penny.
Joey har lämnat ett starkt avtryck i mitt hjärta och Loco likaså.
Mamma Blå var en dröm.
Hon är så mycket mer i verkligheten.
Jag älskar dom övriga men vissa lämnar mer spår än andra.
Tack för att jag fick komma !

ENGWiser?
Well, I dont think so ..................
But I have had a wonderful day.
Finally, we managed to get us some food too.
After a large number of hours.
To look at the grown up cats and talking cat is quite clear in the first place.
But thanks to Hannes and Martin.
We started with coffee and cake, so we had something in our stomachs.      * mums *
Thanks guys!
And finally we culd drink the coffee.
Dare Refuse Gevalia! * big smile *
Well, anyway I had learned a lot of things today but I am also more confused.
But it is allright.
Well, I have learned a lot today while I become more confused and concern than I was before I came.
But it is cool.
We take small steps towards something.
I am disturbed in love with Black and White and lightning in love with Penny.
Joey has left a strong imprint in my heart and Loco likewise.
Mothter Blue was a dream.
She is so much more in reality.
I love all the rest of course, but some of them leaves more traces and others.
Thanks for allowing me to come !

Kommentarer
Postat av: Anders ljungberg

vad roligt att du har haft det trevligt i dag .det hade visst nåt med katter att göra ja dessa djur kan man älska så mycket

2009-07-28 @ 23:57:15
URL: http://www.metrobloggen.se/andersljungberg
Postat av: Sandra

Blev de nå bilder?:-D

2009-07-29 @ 06:11:54
Postat av: Ligans Talesman

ler Helt rätt Anders.

Mycket katter vart det igår.

2009-07-29 @ 09:59:02
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Kameran låg så fint i väskan precis hela dagen Sandra. ler

Jag kom runt halv tolv och åkte hem vid åtta.

När jag lyfte väskan så kände jag tyngden och kom på att där låg kameran.

Jaja.... en annan gång. :-)

2009-07-29 @ 10:00:50
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Rufflan

Så trevligt att ha dig här Inkan!

Glad att jag kunde hjälpa till att täta dimman ytterligare :-)

Ha det så skönt på landet!



Kram

Rufflan & Co

2009-07-29 @ 10:51:36
URL: http://www.rufflescats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0