Vitöra är med i Våra Katter

Jag är så stolt och blev inte lite förvånad när jag fick ett sms med frågan:
- Visste du att Vitöra är med i Våra Katter ?
Ja, i och för sig så visste jag det.
Han finns med som titelkatt för att han tagit titeln Internationell Premier.
Den har jag skickat in själv så det var inte så förvånande.
Mycket roligt !
MEN, det var inte det som Åsa menade.
 Utan han var med på en av bilderna från Drop-In utställningen i Pinnbackshallen i Märsta.
Det är i panelen när Britt-Maria håller i honom.
Jätteglad och stolt över att just MIN misse fick vara med.  

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja men åh, den såg ju jag med!! Blev osäker på om det var han, men då såg jag rätt då! :-) Vackra Vitöra!!

2009-07-08 @ 22:27:22
URL: http://www.cheeserica.com/blogg
Postat av: Ligans Talesman

Men Erica !!!????

VEM mer än Vitöra har ett sånt utseende ?

ler

Fiiinns ingen sån snygg juh. hihi

2009-07-08 @ 22:30:54
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0