Vitöras stora dag idag - WhiteEars great day today

Han tog sin Grand-titel idag.
MED konkurrens dessutom.
Jisses vad nervös jag var.
För första gången på rätt länge så blev det också en BIV.
4 kastrat hanar och en kastra thona slogs om BIVen.
Och Vitöra tog faktiskt den med.
weeeeeeeeeeeeeeee
Till slut var det NOMen och där hade han idag ingen konkurrans.
MEN, det gäller trots allt att nå upp till NOM-kvalite så det är faktiskt inte bara att gå dit och plocka den.
Nu tog han den iallafall och glädjen var total.
I panelen tog en snygg maine coonkille BISet med alla rösterna dessutom, så det var inte så mycket att snacka om.
Jag är sååå glad idag och Tusen miljoner tack Marie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag älskar dig !

ENGHe took his Grand title today.
WITH competition also.
Geez what nervous I was.
For the first time in quite some time it was also a BIV.
4 castrato males and one female where fighting on the BIV.
And WhiteEar actually took it to.
weeeeeeeeeeeeeeee
Finally, the NOM and where he had no competition.
BUT, it comes after all to reach the NOM-quality so it is actually not just go there and pick it.
Now he took it anyway and the joy was complete.
In the panel took a nice maine coon castrato the BIS with all the votes also, so it was not so much to talk about.
I am so happy today and thousand million thanks Marie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
I love you !




Bilder från den stora dagen.
Pictures from the Big day.

Lycklig Happy

Fotograf Erica Osterman

Slurp om nosen

Fotograf Erica Osterman

Så, nu är jag klar Matte.

Fotograf Erica Osterman

Vitöra älskade Vitöra

Fotograf Erica Osterman


Kommentarer
Postat av: Sol & Måne

GRATTIS! Så är du ju snygg också. Nu har jag sett dig live också. Matte var inte vid buren just då men jag hann i alla fall hälsa en snabbis på matte också.

2009-07-20 @ 17:57:36
URL: http://zol-mone.blogspot.com/
Postat av: Anna.S

Ett stort Grattis till din nya titel Vitöra, och till Matte oxå förstås :-)

2009-07-21 @ 13:22:15
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Wikki

Grattis snygging! Får jag låna en bild här av dig på utställningen till min blogg så att de som läser denkan få se den snyggaste kattkillen som finns i långpäls?! Ja alltså du Vitöra! spinner

TassKram Wikki

2009-07-21 @ 14:53:34
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0