Enorma komplikationer men.... Huge complications but.....

Heja Sverige i Norge.
Komplikationerna har radats upp på sista tiden.
1  Jag tar fel på helg för utställnigen i Norge
2  Inga rum finns att få tag på till helgen då utställningen ska vara.
3  Min älskade svärfar och barnens farfar dör helt plötsligt
4  HITTAR rum i Gjövik, för att nån dag senare få information om att det var fel ! 
5  Efter enormt mycket letande, skrivande och massor med negativa besked så får jag återigen tag i rum där jag får ha katt.
6 Fixar hundvakt och Em tar hand om hemmavarande kissarna.   (Ja, jag tar med mig DIN katt Emlan)
7  Sista spiken i kistan mot att vi ska åka slås i.
Allt som hänt sista månaden har fått mig att helt missa att betala bilförsäkringen ?!
När jag nu tar tag i detta så får jag inte teckna en ny i det bolaget jag har haft tills nu.
Efter att till slut bestämt mig för ATT åka till Norge,känns detta som det sista dråpslaget.
8  Ringer ringer och får till slut tag i ett bolag som vill ha mig och min bil till en rimlig penning. Dom övertar även min bostadsförsäkring.  Bra !

SÅ, nån som vill byta liv med mig ett litet litet tag bara ?
*ler*
Heja Sverige !   Jag kommer med en NORSK skogkatt och en ragdoll som är NORRMAN !     Heja Sverige !  ler*
Det är långt att åka och jag önskade verkligen att jag kunde få sällskap.
MEN, jag vet att ingen kan. Det ska bli skönt att komma iväg några dagar iallafall.

ENG:   Go Sweden in Norway
Complications have the raw data up recently.
1  I have the wrong weekend for the exhibition in Norway
2  No room avalible the weekende when the exhibition are.
3  My belowed father-in-law and my childrens grand-father dies suddenly.
4  FIND place in Gjøvik, but some days later find out the information was wrong!   
5  After a huge amount of exploration, writing and lots of negative information, I again find a room where I can have my cats.
6  Get dog-watch and Em takes care of the cats back at home. ( Yes Em, I take Your cat with me)
7  Everything that happened last month has led me to completely miss to pay car insurance?!
When I now take hold of this, I cant sign a new one in the company I have had until now.
After finally decided me to go to Norway it feels this ss the last homicide squad.
8 Ringing ringing, Finally find someone to can take care of my careinsurance.

Go Sweden! I come with a NORWEGIAN Forest cat and a Ragdoll who is NORWEGIAN !     Heja Sverige !
It's far to go and I really wish I could be joined.
BUT, I know that no one can. It will be nice to get away a few days anyway.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Så himla motigt som det varit för dig att komma iväg till Norge så måste det ju bara gå bra där. LYCKA TILL!!

2009-06-11 @ 09:18:21
Postat av: Marie

Ser fram emot ännu en utländsk BIS ler



Kram älskling du är underbar bara så du vet och du... När du kommer o droppar av buren så finns ett paket till dig att hämta här...



PUSS

2009-06-11 @ 11:02:27
Postat av: Ligans Talesman

Tack Ninnie !

2009-06-11 @ 21:47:37
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Tack älskade Marie ! Du får nog påminna om buren. Har väl som vanligt huvet under armen. :-(

2009-06-11 @ 21:48:51
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi håller andan och hoppas att det går super för er alla fyra! ;o)) Och påminner om att Puzzlan är norskättling...

2009-06-12 @ 15:16:16
URL: http://www.hallonglantans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0