- TACK Puzzel, för att jag inte är vatten värd när Lill-Matte kommer hem.

*snyft*
Det blev lite rockad bland sängplatserna igår.
2små liv av yngre art ockuperade dotters rum.

Dotter bestämde sig helt plötsligt för att INTE gå ut som planen var.
Snäll Inka upplåter SIN säng och Inka tar soffa.
Soffan är INTE skön.
Men Bandit gjorde sitt bästa för att trängas i den redan rätt smala och trånga soffan.
Vitöra kom ungefär var annan timme för att kolla om Matte sov.
De GJORDE hon tills Vitöra kom och väckte henne med
*vrääääää vräääääää vrääääääääää*
- Tack Vitöra !
Puzzel, som ALLTID ligger hos mig bestämde sig för att självklart ligga hos Lill-Matte istället.
- Sabla svikarekatt.    *morrar*

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Ja ja du blir åtminstone utkonkurrerad av din dotter, min ena katt glömmer att jag finns när min dotters golden kommer upp till mig. Att bli totalt utkonkurrerad av en hund måste väl ändå vara snäppet värre .....eller? Tycker vääääldigt synd om mig själv :(

2009-03-31 @ 16:57:00
Postat av: Ligans talesman

asgarv

Flååååååååååt

Fniss

Ja, håller faktiskt med dig där.

ler

2009-03-31 @ 17:13:57
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0