En kamp mot tiden

På torsdag har jag matteprov.
Jag har legat efter från jag började den här kursen, på grund av att det tog så lång tid att få böckerna.
Inte gjorde det saken bättre att jag både varit sjuk, varit och SPAat mig plus en kattutställning och en 30-årsskiva som kom ivägen.
Idag har jag setat med näsan i matteboken från jag gick upp.
Jag var dock och fikade hos Maria med mamma idag några timmar på eftermiddagen.
Trixi följde också med.  Medan Marias mamma och jag satt och pratade så gick Maria ut med Trixi ett tag.
Trixi är en gammal uv och passade på att dra ner Maria för ett lerigt dike.   *hrmf*
Så typiskt Trixi att hitta på dumheter fast hon är 10år och borde vara en vis och klok gammal dam.
Fast det var väl det hon var.
Tyckte hon själv iallafall.    *skratt*   Flååt Maria.  *ler*
Ja, sen var det bara hem igen och gräva ner sig i liksidiga trianglar, romber och bråktal.
Imorrn har jag ju engelskan så det går några timmar där som jag inte kan plugga matte.
Men med lite tur så ska jag nog hinna till provet.
Dock så kommer jag inte hinna repetera så mycket som jag skulle behöva.
Men men.................. det löser sig hoppas jag.
Nu måste jag sova.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Dina katter är helt otroligt vackra!!

Är här inne nästan varje dag och kollar :)

2009-03-09 @ 21:36:43
URL: http://annakajsaemelie.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

STORT STORT Tack !

Jag blev så otroligt glad över ditt inlägg.

Kram och Ha en bra kväll !

2009-03-09 @ 21:51:35
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Johanna Svenningsson

Hej alla katter, hundar och människor! Jag har utsett eran blogg till veckans blogg hos mig! =) Inlägget och länkan hittar ni på www.johannasvenningsson.se

Kramar

Johanna

2009-03-09 @ 23:19:53
URL: http://www.johannasvenningsson.se
Postat av: Ligans talesman

Tusen tack !

Ligan skickar en nospuss som tack !

Big Hug

2009-03-10 @ 07:17:56
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0