Han må vara norrman

Och blond dessutom.
Men han är den smartaste i Ligan när det gäller att få ut godiset ur den här leksaken.
Fick en ny sådan här igår av Murre.
Murre gav också bort sin elementsäng så nu har Ligan 4 elementsängar.
Tack Murre

Oliver i full färd med att få ur godisarna ur bollen.


- Visa hur man ska göra Farbor Oliver.


- Okej, titta noga nu Vitöra och Puzzel.
- Såhär gör man.
- Man rullar bollen såhär och efter en stund ramlar godisarna ut.
- Då är det bara att äta upp dom.


- Vitöra, du måste lyssna och sen göra som jag gör.
- Du kan inte äta bitarna som JAG fått ut.
- Utan du måste göra jobbet själv.


- Ja, MIN norrman är iallafall smart.   *ler*
Smartare än vissa tvåbenta blonda norrmän.  *fniss*

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken kul grej, var kommer den ifrån?

2009-03-04 @ 12:24:00
Postat av: Ligans Talesman

Jag fick den av mina barns faster och farbror. Men jag har en liknande (röd) som man dessutom kan ställa in olika stora hål på som också är lika poppis. I djuraffärer finns olika sådana här för både katt och hund.

2009-03-04 @ 18:10:35
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0