Kycklingvingar vs Apelsinklyftor

Ikväll skulle jag göra iordning min gröt.
Och vintertid brukar jag ha apelsinklyftor i gröten.
MEN, Igår gjorde jag iordning en bytta med apelsinhalvor som jag tog med till jobbet.
SÅå jag tänkte göra en bytta med NYA apelsinklyftor.
Men innan det så måste ju kissarna få sina kycklingvingar.
In i kylskåpet.
Letar bytta med kycklingvingar.
Och hittar.......................
Endast en bytta med apelsinklyftor.
VAD står då i fönstret på jobbet ? 
Tja, en bytta med Puzzels och Vitöras kycklingvingar !   
Bäst jag är där först imorrn innan alla andra kommer och känner lukten.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, tror du inte de uppskattar råa, illa luktande kycklingvingar på jobbet?



2009-03-24 @ 22:06:28
URL: http://www.skogisar.se
Postat av: Tre katter

Jag och mitt morgonkaffe sitter här och har sjukt kul åt dina kycklingvingar! :)

De på ditt jobb kommer nog också bara skratta gott!! :)

Ha en bra dag!



//Matte Daniella

2009-03-25 @ 09:00:39
URL: http://3katter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0