One down, four to go

- Hej, Puzzel här.
- Det här är vad jag skrapat ihop på årets första utställning.
- Konkurrensen var stenhård.
- Hela 5konkurrenter och Matte ställde in sig på att bli certlös idag.
- Men där fick hon tji.


- Den i mitten är min första CAC-rosett.  Översatt till svenska mitt första cert.
- Matte kastade sig om halsen på domaren i överlycklig glädje så jag nästan blev strypt.
- Sen gick hon runt med ett hysteriskt brett leende och var fullständigt nöjd med dagen.
- Men vadå, inte kunde hon vara nöjd nu heller ??
- Bara för att få se om Matte kunde ha ett ännu bredare leende så plockade jag hem BIVet också.
- Det är pokalen högst upp som det står BIV på.
- Ja, Matte hon log och hon log.
- Urmatte log lika fånigt.
- Ja, sen var det dax för NOMet och då fick jag den också.
- Det är den jättestora rosetten längst till vänster.
- Men i panelen gick det inte vägen längre.
- Men vad gör väl det.
- Matte är glad som en tupp och jag Puzzel har gjort mitt för idag.
-Puzz(el) och Kram på er alla !


- Matte här.
- Tack alla underbara människor för en underbar och lärorik dag.
- Bara ragdolls och jätteduktiga och trevliga domare som högt berättade om sina bedömningar.
- Jag har lärt mig massor idag och det är så roligt.
- Både Juha och Erica tog kort ,så några riktigt snygga proffskort kommer vad det lider
- STORT GRATTIS vill jag ge till min uppfödare Åsa Hallongläntans ragdolluppfödning som tog hem dagens uppfödarpris.

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Stort GRATTIS igen för de fina framgångarna!

Kram Henrietta

2009-03-08 @ 08:28:03
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: hanna

Stort Grattis sötnos :)

2009-03-08 @ 10:19:27
Postat av: Molly & Grabbarna

Stort grattis toksöta Puzzel! :-)

2009-03-08 @ 12:15:04
URL: http://www.mollyochgrabbarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0