Domarfördelningen till Ädelkatten är klar

Lördag:
Prinsen fick Anne Köhn.
Hoppas hon gillar honom.
Oliver fick Raymond.
Vet inte om jag ska skratta eller inte, men trots allt kul att få Raymond igen.
Min första reaktion var - Vilket slöseri.  Vill ju ha honom till Prinsen.
Men det var ju taskigt mot stackars Oliver.
Min pluttOliver. Du vet att jag älskar dig gubben.
Nå, han kommer iallafall få en snäll bedömning.
Med det menar jag inte att han kommer att ge Oliver ett cert för att vara just snäll, utan för att han säger saker på ett snällt sätt. Även om han skulle dra hans cert.

Söndag:
Prinsen fick Hannah Jensen.
Då ska han garanterat inte ha nån skråma i örat iallafall.
Jag tycker Hannah är bra, men hon kan vara rejält hård.
Tack för att jag inte fick henne till Oliver.

Oliver då.
Jo, han fick Anne Köhn så det är väl ur askan i elden då.
Hon lär såga min stackars Oliver UNDER tassarna.   *skratt*
Jaja..... han får följa med iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ja du, Hannah kan vara hård men Anne kan det också. I vilket fall som helst så önskar jag dig lycka till. Lite avis är jag, det suger i utställningstarmen.... Men har upptäckt att en vän till mig köpt en Ragdoll som hon vill ställa och hon är fullständig novis på den fronten. Helt plötsligt är jag "expert". Kul faktiskt. Ska hjälpa henne att ställa de första gångerna så nu pluggar jag på hur en ragga ska se ut.

2009-11-24 @ 13:09:48
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Ligans talesman

Kul !

Jo, det var därför jag skrev sådär när det gäller Oliverstackarn. Tamlin går nog bra men som sagt Oliver. ler

Tur han inte förstår nåt iallafall.

2009-11-24 @ 13:22:44
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anna.S

spännande :-) Mina missar fick bägge Raymond.

2009-11-24 @ 20:51:45
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Ligans Talesman

Grattis Anna !

2009-11-24 @ 20:55:47
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0