En bra dag..... till slut

Prinsen blev EX1.
IGEN  *ler*
Ingen direkt bedrift dårå i och med att han var ensam i klassen.
Men idag hade jag Anette Engwall och fick en jättebra bedömning.
Men FRÄMST var den SERIÖS.
Jag har haft Anette en gång förut och det var den första utställningen efter han blev biten nere i Slovakien.
Jag berättade då för henne vad som hänt och hon tog sig an honom helt underbart.
Idag har jag lyssnat väldigt mycket på henne.
Åsikterna har varit lite varierande när jag har lyssnat runt vad andra har tyckt, men jag gillar henne.
Hon är relativt hård och petig men känns ändå både seriös, kunnig och rättvis.
Hon är oerhört fin med kissarna och dom som är aningens osäkra är hon extra bra med.
Till Olgas försvar igår så var HON väldigt fin med kissarna och DET uppskattar jag självklart väldigt mycket.
NÅ, åter till dagen.
Han fick idag BIVen vilket självklart gjorde mig stolt och glad.
I NOMen var dom "bara" två idag.    *ler*
En liten oerhört söt sibbetjej på ca 3 månader och Prinsen.
Anette tog ut sibbetjejen med motiveringen att hon för dagen var bättre.
Helt okej.
Hon gillade dock Tamlin jättejättemycket vilket hon också sa.
Att han kommer definitivt att ta sig trodde hon och att jag skulle ta med mig det.
Han skötte sig jättebra också och jag är extremt nöjd med det.
Han hänger som en gud fast han bara är 17veckor och inga konstigheter eller annat idag.
Han visar upp sig jättefint och verkar på det stora hela tycka att det är okej.
Han har en rätt skön stil min lilla Prins.


Ny rad för Prinsens rosetter och kokarder är nu ordnad.
Hittills har han 4 EX1 och 1BIV


Puzz gubben och tack Millan för allt stöd och goda råd dom här dagarna.
Tack Catarina för samtalet igår trots mina totala förvirringar för det mesta.
Big


Kommentarer
Postat av: Tre katter

Grattis till Ex1 prinsen från Tre katter!!!

2009-11-08 @ 22:40:30
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Skönt att söndagen blev bättre för jag vill ju fortsätta att träffa er på utställningar framöver. Gärna hänga med på några framtida galna utställningsresor också ;-)

Dessutom är Prinsen en snygging, det kan ju tom en orientalägare se.

2009-11-08 @ 23:29:36
Postat av: Ligans talesman

Tack tack ! ler

2009-11-09 @ 07:50:08
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0