Funderar

Ska jag kasta ut TV:n jag har i sovrummet ?
Köpa en högre Malmbyrå ?
Var ska jag ha stereon då ?
Ha träningsbänken i vardagsrummet för bättre träningsdisciplin ?
Fast, det sista är inte så snyggt och ens praktiskt.
Bättre att ta mig i kragen och komma till skott ordentligt.
Måste få nån som hjälper mig att kasta den sabla fåtöljen för nu orkar jag inte se den längre och ingen vill köpa den.  Knappt ens gratis.   *muttrar*
Jo, man har massor av tid medans man tittar på en gravid kattmage som vägrar att släppa ur sig bebbar.
En hel tom helg utan vare sig utställning eller landet.
Hade dock trevligt fikasällskap av kära grannen från landet idag.
DOM drömmer om bebbar allihop i familjen.  *ler*
Inte för att Puzzel bryr sig ett dugg om det.   *morr*

Nu ska jag åka iväg och hämta dotter som kommer från gympatävling i Halmstad och köra henne in till Söder.
Fick ett sött mess som det är aningens svårt att motstå.
"Hello,Vill du vara en god mor och skjutsa mig från Viksjö och hem? Din dotter har massor av packning med sig och ont i sin stackars fot. Plus att hon kan bjuda på choklad nån dag oxå?! Kram"
Klart man är en god mor.
Eller så är det chokladen som drar.  *skratt*
Att dotter har massor av packning är dock inte förvånande.
Hon har lika mycket packning med sig för 3 dagar som en annan skulle ha för 3 veckor.
Stackars barn som aldrig kan köra en "backpacker".  *skratt*
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0