Min älskade Puzzel är hemma igen

Jag har dock glömt min kamera på landet.   *morr*
Så mobilkameran får duga sålänge.
Nå, min älskade Puzzel är hemma igen.
Puzz i massor gumman.
Man vill helst bara krama ihjäl henne, men med tanke på lilla magen så låter vi bli det.
Lill-Matte din katt är hemma igen.
Tyvärr har mitt barn opererat foten.
Annars vet jag att hon hade suttit här hemma som ett frimärke.
Men du är så välkommen älskling när du kan ta dig hit.
Älskar både dig och Puzzel massor.
Puzzel kom hem.
Intog hemmet.
Åt en bit mat.
Väste lite åt Tamlin och behövde sedan inte göra så mycket mer.
Tamlin som har spottat och fräst tillbaka åt alla dom andra katterna sa inte ett knyst.
Efter några väl valda blickar från Drottningen så smög han sedan runt henne.   *skrattar*
Till slut så gick Puzzel till sin plats i soffan och la sig och sov.
DEN platsen hade dock Prinsen lånat under Puzzels frånvaro.
Nu hade han dock inte förstått att det var ett lån, utan skulle ta sig till att lägga sig där.
Men si DET kunde han titta sig i månen efter.
Puzzel sa sin åsikt om det hela och Prinsen, som är en klok Prins, gled raskt ner på golvet och la sig nedanför Drottningens fötter.

Kommentarer
Postat av: Erica

Välkommen hem sötaste Puzzel! Ska bli spännande att se vad som döljer sig i magen där sedan... Måste ju snylta på andras kattungar nu när jag inte planerar några själv på ett bra tag! ;) Vila ordentligt nu!

2009-11-03 @ 00:41:05
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Ligans talesman

Ja, det ska bli spännande.

Sover gör hon i massor redan.

2009-11-03 @ 07:27:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sanna Nikes matte

Välkommen hem Puzzel!!

Nike kanske behöver en kompis, Puzzelbebis??? :)

2009-11-03 @ 08:45:33
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Ligans talesman

Klart nu ska ha en Puzzelbebbe !

DET kommer inte Nike ha nåt emot.

Raggisar är lugna och fina.

Sålänge dom inte bor hos mig vill säga. skratt

2009-11-03 @ 08:53:51
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0