Tusen TACK Marie min vän och Vitöras uppfödare

Gud så jag önskat att du varit med där nere.
Hade ju liksom inte nån att glädjas med.
Men massor av vänner via sms dock.  *ler*
MEN, var ändå värt varenda sekund av resan.
Tusen tack för den underbart fina rosetten !!!

Paketet paketet spännande spännande


SchackLigan var som vanligt nyfikna.
Prinsen hade även han en tass med i spelet.


Några bruna delar stack upp.


Min älskade vän och uppfödare till Vitöra har gett Vitöra en Supreme Premier rosett.
Dom delar ju inte ut sådana i andra länder än i Sverige och Norge nämligen.
Så liiite ledsen över att jag inte fick någon var jag ju.
MEN, Marie har köpt en åt oss.
Tack !  Igen


Här är hela Vitöras rad av titlerosetter och några NOM och BIV.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul!!! Den blev snygg!!!



Självklart ska ni bägge ha en rosefett efter allt kaskande runt överallt med snedörat!!

2009-11-08 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0