- Jag handfatskatten

- Handfat är som gjorda för mig.
- SJÄLVKLART
- Och Matte måste ju ha sällskap.
- SÅ, då får man hänga lite i handfatet så är man på samma nivå som Matte när hon är på toa.

- Här tränar jag på den rätta sängkammarblicken igen.
- Är det bra såhär Matte ?
- Går jag hem hos tjejerna nu ?


- Men sen måste jag leka lite när jag tränat en stund.


- Sen tränar jag på att hänga som dom stora pojkarna gör igen.
- Jag börjar få lite koll på det här nu tycker jag.


- Och när jag hängt klart i handfatet och Matte är klar på toa så hoppar jag upp på bänken vid micron så blir jag serverad kattungemat så jag kan växa och bli stor.
- På morgonen får jag kattungematen serverad i badrummet.
- Matte borstar tänderna och tvättar håret och jag äter och lyssnar på radion tillsammans med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0