- Kungen här

- MYCKET snack om Prinsar har det varit tycker jag.
- SÅ, jag bad Matte ta några schyssta kort på mig i min snyggaste och coolaste posering.
- Plutten, kolla in dom HÄR tassarna va !?


- I'm the King


- Softar lite med Ior i bakgrunden.


Klart du är Kungen Vitöra.
Du kommer alltid att ha den positionen.
Men när du tagit din titel får du pensionera dig och bli en Old King.
Vad det lider kommer Tamlin att bli stor och ståtlig och gå i dina tasspår.
Men du är The One and Only älskling.
Puzz och Kram på dig !
Big Hug

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh min älskling!! Du är och förblir min kung!!



Puss på ditt varma vita öra från gammelmatte (och kanske tanterna om de glömt dina hyss när du bodde här...)

2009-10-14 @ 21:34:22
Postat av: Ninnie

Vitöras lurar går inte av för hackor de heller... även om de verkar lite mer "i växta" än Lill-skruttens.

2009-10-15 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0