6down 5to go

Jag är jättenöjd med helgen trots en hel del strul.
Fast ärligt talat har det varit rätt kul ändå.
Jaja..... hade jag inte fått något cert alls hade jag varit surare än 17 citroner.
MEN, nu blev resultatet 2 fina cert och 1 NOM.
SÅ, det är helt okej.
Jag har haft jättetrevligt och träffat en hel del jättetrevliga människor.
Att ha flera olika raser gör att man lär känna fler människor i olika raser och det tycker jag är jätteroligt.
Dessutom träffade jag flera SKS (kattforum) -människor idag.
Jättekul verkligen, när folk ger sig tillkänna och hälsar.
Nu har Vitöra alltså 6cert.
Han ska ha 11 i 2 olika länder och har 5kvar då.
Nu har vi iallafall gått över en gräns.
Vi har fler tagna än vi har kvar.
Skönt.....   *ler*
Kokarderna var ENORMA.
CAPSkokarden var faktiskt större än NOMkokarden lustigt nog.


Här är allihop


Mest stolt är jag när det står: väl presenterad eller excellent showcondition.
Det är ju det enda jag kan påverka själv och jag får alltid det och det gör mig oerhört glad och lycklig.
ÄVEN om Vitöra inte är svår att bada så ska det ändå göras och han ska torkas med orkanfönen ordentligt.
Anne Köhn skrev idag - ex condition ex presentation plus att hon också skrev på Allmänt intryck: Impressive guy!
Jag tycker fortfarande inte att hon är rolig att lyssna på.
Hon är oerhört hård och petig (nå det är ju iof inte det jag är emot) (svårt att förklara det här) och i mitt tycke väldigt negativ och använder mycket negativa ord men å andra sidan så är hon helt klart konsekvent.
OCH hon är jättesnäll med DJUREN.
DET uppskattar jag ENORMT mycket för vissa domare hanterar katterna som om dom vore bowlingklot.  :-(
Som jag skrivit tidigare så gillade hon trots allt Vitöra på SW även om han inte fick certet då.
Nu är helgen över iallafall och jag är dödstrött, glad och nöjd.
Tack!!! alla trevliga människor och superduper tack alla ni som skickar uppmuntrande sms och hejar på med glada tillrop på andra sätt på min väg till SP med Vitöra.
Både i vått och torrt ska tilläggas.
Ni betyder så oerhört mycket för mig att veta att ni finns där.
Vitöra, tack för att du är du.
Älskar dig sååå gubben.
Marie !  Tack älskade vännen och Maja, jag finns här.


Kommentarer
Postat av: Marie

Wiiiie dansar segerdans så tanterna stirrar på mig och Levina vaknar!!

2009-10-04 @ 21:26:03
Postat av: Ligans Talesman

Tack vännen ! Kram

2009-10-04 @ 22:03:58
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Perfekt!!! Nu är det inte så långt kvar. Hoppas att han plockar alla certen nu så att vi får vara med på hans stora dag på Birka



Nosgos till hela bunten

Camilla o katterna

2009-10-05 @ 07:18:34
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Ligans talesman

Det hoppas jag med.

Tack Millan !

Tass och Kram från mig och Kissarna

2009-10-05 @ 08:06:56
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anna (Felicula)

Nej, jag har inte heller hört talas om draget Nom. Haha, vilken röra! Men vad skönt att vara på rätt sida, vi har den där långa vägen att gå här i huset också, och har inte ens varit utomlands första gången inför EP (eller supreme som det heter nu) än, så det är en del jobb kvar.



Vad härlig pålsbollen är. Jag har börjat drömma lite om kissungar här också, men jag hoppas ju få Lalla dräktig, så det kanske löser sig autmatiskt så att säga. Nya burskynket passade han ju fint på också. Hoppas att de övriga tycker att han är ok, även om han stjäl uppmärksamheten och badar!

2009-10-05 @ 09:18:19
URL: http://felicula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0