Bilderna från WW är nu uppdaterade

Jag håller på att uppdatera min GPS så min dator är lite seg och svårarbetad.
Jo, jag vet att jag borde köpa en karta istället.   *ler*
Det är nämligen såhär att NER till Schweiz så hamnade jag på en båt mellan Rödby-Puttgarden och hem så körde jag över en bro?!
Iof hade jag ställt in min GPS på att undvika färjor men ändå ??
Jaja............ åter till WW och bilderna.
Det har tagit ett bra tag att sortera bilderna och jag har fått lägga dom i olika mappar så att det inte ska bli så mycket.
Men det kommer bilder och berättelser.
Fast imorrn ska jag och kidsen iväg en sväng och hälsa på Mia på Shantarams.
Just nu sover alla kissarna inne konstigt nog.
Dom har ju varit ute konstant sen jag kom och är nog oerhört trötta.
Ja... alla utom Prinsen då som inte är speciellt trött efter att ha sovit merparten av dagen idag.
Detta medför att han just nu terroriserar Oliver rätt bra och Oliver är måttligt road av hans nacksving.
Jaja.... han får skylla sig själv när han får stryk.  Prinsen alltså.
Man hoppar inte på Oliver med en halvnelson ostraffat när han inte vill nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0