Burutstyrslar

En hel hög med bilder från olika burutstryrslar.
Det är vansinnigt roligt att gå runt i en stor hall full en enorm mängd olika burutstryrslar.
Den ena värre än den andra beroende på tycke och smak.

Den här utstyrslen var jag dock bara tvungen att ta kort på även om det inte är en bur direkt.  *ler*


Vid den här buren fick jag en alldeles lysande ide om en blädderbok att ha ovanpå sin bur.
Dom hade spiralblock för varje katt med bilder och berättelser.
Jätteroligt att bläddra och kika i.
En ide jag ska försöka sätta i verket till iallafall Prinsen.


Samma bur med alla deras kissar samlade


Det är inte lätt att ta kort på missar genom galler men var tvungen att ta på deras vita maine coon.
Är svagast för svart men vitt är såå läckert.


Av nån konstig anledning blev det en och annan coonisbur.   *ler*




Kan dom vara svenskar tro ?


Och jag tror det fanns Bengaler inne i dom här burarna ?


Spiderman hade tydligen även han kvalat in till WW.
Osäkert dock om det var i kastratklass eller fertil.


Lite norrmän



Och självklart våra danska grannar.


Nationaliteten här går definitivt inte att missa.
Om man nu vet hur danska flaggan ser ut förstås.


Dom här tröjorna tyckte jag var rätt läckra.
Enkom upptryckta WW till ära.




Allt var kanske inte i min smak dårå.
Inte så svårt att gissa vad som gömmer sig i burarna dock.
Ser ut som i Sverige,


Det HÄR är nåt jag inte förstod på Triangelutställningen i maj och inte förstår här heller.
Hur ORKAR man bara släpa med sig alla pokalerna på utställning efter utställning ???


Det dom däremot hade var jättesöta visitkortshållare av alla de slag.
Hade jag haft råd skulle jag köpt en sådan faktiskt.
Nu får det bli en annan gång istället.










Over and out för sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0