En hemlis.................

har jag............
Snart är det söndag och min vän har fått följande instruktioner.
På söndag ska du vara tillgänglig från ca 13 (min adress) till sen kväll.
Destination okänd
Medtag följande:
Långkalsonger eller liknande klädesplagg och t-shirt

Informativt va ?
*ler glatt*
Det ska bli sååååå mysigt och kul.
Även om jag älskar Levina (vännens lilla älskvärda 1.5åring) så får hon inte följa med den här gången.
Det är BARA M och jag.
Snart vännen, snart är det söndag.



Okej, här kommer liiiite mer info.
Det kommer troligen att bli rätt kallt men också vääldigt varmt bitvis. 
 
NU blev det oerhört mycket klarare tror jag.   *ler glatt*


Kommentarer
Postat av: Marie

Wiiiie jag längtar mig blå, men tja skulle önska liiiite mer information....

2009-10-06 @ 12:09:23
Postat av: Ligans talesman

Lite mer info finns nu. hihihihi

2009-10-06 @ 12:46:30
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Marie

Muttrar, det räcker inte vill veta mer! Behöver jag långkalsingarna för värme eller bara ändå???

2009-10-07 @ 07:27:32
Postat av: Ligans talesman

Dom ska användas inomhus.

Så tja, för värme eller bara för att...

ler glad

2009-10-07 @ 08:05:02
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0