Ett par bilder från utställningen på Vitörat

Tack Erica
Och Tack assisstenten.
Ska ta reda på vad hon heter.
Jag är jättenöjd med hur hon hanterade Vitörat.
Han var inte jättesamarbetsvillig idag och hon gjorde ett jättejobb med honom.
Hon är iof jätteduktig med alla katter.
Tack !!!


En liten pratstund NOM-kisse och assistent emellan.
- Jo, du måste stanna här en stund till så alla domarna får kika på hur fin du är.
- Kejrå.
- Annars kanske vi kan gå till min bur du och jag.
- Eller bara gosa lite.

Fotograf Erica Osterman

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Den här assistenten heter Carina och har CKH djurfoder på Magnus Ladulåsgatan. Hon har också uppfödningen Ansuz.se.

Förutom att hon är min hovleverantör av kattsand och kattmat (jag jobbar tvärs över gatan) så är hon lagom galen, så hon passar bra i sällskapet.

2009-10-05 @ 21:14:06
Postat av: Ligans Talesman

Åh tusen tack.

Då ska jag skriv till henne och tacka.

ler

Tack snälla.

2009-10-05 @ 21:25:43
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0