Hemma nu

helskinnad.
I allt det här så finns det säkert en och annan som funderar.
Vitöra har nu tillbringat ett antal timmar i en bur.
Utställningsbur på utställningen och en Atlas 80bur i bilen.
Han sattes in i utställningsburen klockan halv nio igår morse och har suttit i bur sedan dess till idag vid 16-tiden cirka.
Då släpptes han ut i trädgården hos Marianne.
Jag orkar inte ens räkna hur många timmar det är, men många är det.
Själv har jag sovit en timme sedan i lördagsnatt och varken fredag eller lördag natt blev det speciellt mycket sömn. Varför och hur jag ens är vaken just nu fattar jag inte.
Nå, var det värt det ??
Frågar ni mig så:
- Ja, ABSOLUT !
Frågar ni Vitöra så................
- ?
En nytagen bild härhemma på honom.
Efter att ha tillbringat mer timmar i en bur på 4 dagar sammanlagt än dom flesta gör på en hel karriär (lite överdrivet kanske *ler*) så är han som vanligt störtcool.
Men det är ju liksom bara Vitöra man kan göra nåt sånt här knasigt med.
Och så Vitöras Matte då självklart.
- Jo, jag vet Millan.
- Vitöra  HAR mer hjärnkapacitet än sin Matte !   :-)
Iallafall........................
- Tack jag mår bra hälsar Vitörat. 


NU ska jag sova.
Kram och återigen tack för alla tasshållningar och gratulationer !

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh mitt älskade snyggo!!

Du är kungen mitt hjärta, jag älskar dig gränslöst!



Massor med pussar på ditt varma rosa öra!

2009-10-26 @ 18:57:08
Postat av: mooch

Coolingen Vitörat. Han såg faktiskt inte ut att "lida" nämnvärt när han togs ur buren hos mig. Men det såg ut som han tyckte det var skönt att sträcka på tassarna i trädgården.



Fast det måste ju vara sanslöst skönt att vara hemma, och med vilka resultat sedan! WOW!!

2009-10-26 @ 21:09:44
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Tre katter

Välkommen hem igen era hjältar :)



Tasskramar

//Tre katter

2009-10-27 @ 13:54:53
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Grattis från oss! High tass! Tasskramar

2009-10-27 @ 20:37:30
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0