Jag har namnsdag idag och det är synd om mig :-(

Imorse blev jag tokförkyld.
Dundertäppt i näsan samtidigt som det rann en lagom irriterande rännil.
Det kliade i vänster näsborre och vänster öga gjorde rann i kapp med kliandet.
Nyst har jag gjort i rejäla doser hela dagen.
Dessutom så har jag då namnsdag.
Det ÄR alltså JÄTTEsynd om mig.   *atjoo*
Fick dock ett jättegulligt mess från sonen där han skrev:
Grattis på namnsdagen !  Kramkram
Tack älskling !!!
Blev jätteglad självklart.

Efter jobbet åkte jag vägen om apoteket och inhandlade


ett gäng


och en flaska


Kan jang smakar inte speciellt gott, men jag tror på det så jag öser på.
Tron försätter ju berg sägs det.
Tillsammans med huvudvärken så har det varit en mindre bra dag.
Imorrn ska jag ligga i soffan tillsammans med mina näsdukar, KanJang, flaskan med Nezeril och Tamlin och bara mysa under duntäcket.
Jag som hade tänkt köra ett simpass och vattengympa imorrn när jag är hemma för en gång skull.   :-(
Är det inte kattutställning så är jag ju på landet.
Jaja................ en annan gång.
Nu det Idol istället och soffan och krypa in under täcket ikväll.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Välkommen till influensavärlden... Det går över! Om tre veckor... kramar

2009-10-09 @ 21:07:57
URL: http://www.hallonglantans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0