Jobba jobba jobba

Idag har jag jobbat sedan 07.30 ca imorse.
Liiite trött börjag jag bli.
Men men................
Sova får man göra i ett annat liv.

Tamlins nya sovplats är i tunnan i Kattens Number One träd.
Tyskträdet är inte jättepoppis men används ändå mellan varven.
Jag tror att när våren kommer så kommer det att användas mycket mer frekvent.
Orsaken är det stora trädet utanför med ett jättestort skatbo i.
DET brukar vara jättespännande att ligga i fönstret och kika ut på.
Nu har jag dessutom hängt upp ett par katter (inte levande då) och en delfin i gardinen så den inte hänger ner så långt.
Jag vet inte vad såna där grunkor man hänger i gardinen heter nämligen.
Man kan ha dom antingen på sidan eller i en kappa för att bilda såna där bågare eller vad nu det kallas.
Heminredning är inte min grej riktigt.   *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0