Miljöträning igen

Idag har vi besökt Djurens hörna i Spånga.

Tamlin är helt sanslös.
Hade honom i buren ner till jag parkerade bilen.
Tog ut honom ur buren och på med selen och in i butiken.
Släppte ner honom på golvet och lät honom knalla runt själv.
Inga som helst problem.
Med svansen i vädret så gick han runt och inspekterade allt.




- En skål kanske Matte ?


- Eller ett klösträd möjligen ?
- Vi har ju inte sååå många juh ?


- Här har dom 20% på nåt också Matte.


Inspektion av hundgrejjer


Det var inte så lätt att ta kort på honom för han var inte still speciellt länge.
Dessutom hade jag bara mobilkameran med mig.

Efter djuraffären så åkte vi iväg till Västerorts djursjukhus för att väga oss.
Ja, iallafall Tamlin.   *ler*
En alldeles dagsfärsk vikt är 2.2kg.
Han är imorrn 14veckor min Prins. 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Vad smart att miljöträna på det sättet!

Kram Henrietta

2009-10-11 @ 08:50:03
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

Ja, man måste ju ta dom affärerna man får ta in djuren i och då är djuraffärer helt suveräna.

Granngården och Bromma Zoo är också bra affärer.

Stora med mycket att titta på.

2009-10-11 @ 09:03:32
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0