Några bilder från bedömningarna

(Ni får ursäkta den dåliga kvaliten på dom flesta bilderna. Oftast hade jag bara kameramobilen med mig)

Eftersom det är svårt att ta bilder på sig själv så blir det inga bilder på mig och Vitöra under bedömning tyvärr.
Lite tråkigt, men jag har iallafall några, visserligen dåliga mobilbilder, på Vitöra i panelen som kommer senare.

Men här är några bilder på Raymond och min burgranne rakt över gången där vi satt.
Hon hade med sig ett helt gäng skogisar.
En jättetrevlig tjej som kom ifrån Schweiz.
Jag hoppas få träffa henne igen nån gång i Sverige eller Norge.
Det är det som är så otroligt roligt med dom här utställningarna.
Man träffar massor med trevliga människor.

Raymond på väg att döma min burgrannes katt.
Snacka om konkurrens HON hade.
Dom var hela 8kissar i den klassen och hon fick EX1 på den här kissen.


Lite Banditstuk över dom här ögonen va ?  *ler*


Full koncentration


Sen fanns det ju en kisse som självklart väckte STOR uppståndelse.
Orsak ??
Tja, en mastodontmainecoon i stil med snygga Fargo.
Fargo är sjlvklart mycket snyggare.   *ler*
OCH, han vann inte.   *ler*
Katten på WW alltså.
Skönt att storlek inte går först ens på WW, utan att det är typ och helhet och päls som gäller.
Fast han var snygg iof.
MEN, vad säger det ?
Ja, att JAG säger det som inte kan så speciellt mycket.   *ler*
Fast till mitt försvar så tittade jag inte så noga på honom.
Jag ville bara ha en bild.




Over and out again

Kommentarer
Postat av: Fargo

hmm...Alltså Inkan, JAG är ju både mycket snyggare och mycket större så det är väl klart att han inte vann..

hälsningar

Fargo

2009-10-31 @ 22:36:07
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Ligans Talesman

SJÄLVKLART Fargo !!!

2009-10-31 @ 23:10:03
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0