Natt 2

I början så travade han lite oroligt runt.
Pep lite.
Saknar kanske sin mamma och syskon.
Man står ju i givakt varenda gång det händer.
Han är ju så liiiiiten.   *ler fånigt*
Farbror Vitöra har dock tagit ett fint ansvar som lekfarbror.
*Bilder kommer*
Till slut så somnade jag iallafall av utmattning.
Det är jobbigt med småbarn igen.  *ler*
Vaknar med ett ryck och far runt och ropar på honom och hittar honom inte.
Klockan är runt elva och övriga Ligan sover sin skönhetssömn.
Då hör jag ett pipande igen.
Han är han på balkongen.
Om han legat där länge eller inte vet jag inte.
Han är inte direkt kall och så kallt är det inte ute heller för den delen.
Ingen har skrämt ut honom heller och han hittar in så det är lugnt.
Har helt enkelt fått en kisse till som har tänkt sig att bo på balkongen.
MYCKET päls kommer det bli då.    *ler*
Resten av natten låg han iallafall nos och tass mot mig och sov.
Imorse så gosade vi i en timme i sängen innan vi gick upp.
Sedan hoppade han ner i badkaret.
Då satte jag på kranen litegrann och lät det rinna.
*plask plask*
Han är verkligen en tvättäkta maine coon den saken är klar.
Han hade urroligt där i säkert över en halvtimme.
Har lite bilder i kameran på det också.
Kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0