NU drar vi Vitöra och jag

Ska hämta hyrbilen strax och packa in oss för vidare färd.
Jag är skitnervös och har räknat hans bedömningssedlar minst 1000ggr och hjärtat har hoppat över ett slag varje gång jag trott att jag räknat fel.
Samma sak med hans vaccination.
Att datumet för rabiessprutan är fel fast jag VET att jag kollat 700ggr förut och att det ÄR rätt.
Har kollat mitt eget pass ungefär lika många gånger och fått hjärtattack hälften.
Herrejösses...... vad har jag gett mig in på.
MEN, nu stänger jag ner.
*vinkar*
Puzz och Kram

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Du klarar det här Ingrid, det är jag övertygad om.

Jag tycker du är jättemodig.

Nu håller vi alla tummar att ni får en bra resa och en trevlig utställning :-)

Kram Ing-Marie.

2009-10-22 @ 13:36:16
URL: http://wermdos.com
Postat av: Sandra

Lycka till på WW! Vi håller alla tassar och tummar o tår. kram Sandra o gänget

2009-10-22 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0