Ny dammsugare igår

Alltid lika kul att lägga ut massor med pengar på hushållsredskap som har omaket att gå sönder när man minst anar det.    *morr*
Svårt att leva utan dammsugare dock när man har 5katter.
Den dyraste blev det självklart.
Jag är sån som tror på att dyrast är bäst.
Men jag måste säga att jag har ALDRIG haft en sån ren matta i mitt vardagsrum förut.
HELT otroligt !!!
Fick fram en färg som den troligen hade när jag köpte den.
Inte ett dunvitt Oliverlager över den, utan den snygga bruna färgen som jag köpte den för.
Jag som tänkt kasta ut den för jag var så less på allt katthår på den.
Nu får den vara kvar.
Dammsugaren är snyggt copparmetallfärgad och är helt okej att ha stående framme.
Jag har ledsnat på att ställa undan den.
Det är liksom ingen ide.

Beskrivning:
ELECTROLUX Z8870 COPPER

Dammupptagning i absolut toppklass. Motorn är kraftfull -men viktigare är att luftflödet genom maskinen är optimerat. Ultraone har ett maximerat och tyst luftflöde genom hela maskinen, endast 72 dB. Hjulen är mjuka för att undvika ytterligare onödiga ljud. Auto-funktion -Dammsugaren känner automatiskt av vilket underlag som rengörs och justerar effekten för optimal sugkraft oavsett underlag. Med fjärrkontrollen på handtaget behöver du inte böja dig ned till dammsugaren. Slandganslutningen längst fram, de stora lättrullade hjulen och ett
specialutformat handtag gör att Ultraone följer perfekt.




Kommentarer
Postat av: AnnIre

...sååå snygg färg ler* och jättbra oxå... vilken bonus :o)

2009-10-20 @ 14:44:01
Postat av: Ligans talesman

Ja visst är det en bonus att den dammsuger bra också. garv

2009-10-20 @ 14:50:01
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tror att den behöver prövas vidare... hm jag kan ställa upp med ett hus fullt av grus och katthår så den får visa vad den går för. :o))

2009-10-20 @ 15:03:08
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Anna.S

Jättesnygg design och så bra på köpet ;-)

2009-10-20 @ 15:06:55
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Ligans Talesman

haha Eller hur Åsa !? ler

2009-10-20 @ 16:08:43
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Inte nog med att jag har börjat med middagar från Matlycka, snart har jag väl både ny dammsugare och ett tyskt klösträd också ;-)



2009-10-20 @ 17:57:27
Postat av: Ligans Talesman

Nä men ?!

Vad roligt !

Tycker du det är bra ?

haha

DOm har inte tyskträd på Onoff dock. ler

2009-10-20 @ 18:05:37
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0