Selträning

Nåja, träning vet jag inte om det var.
Alla katter jag haft hittills har ålat och ramlat ihop i små högar och inte varit speciellt överens med selen.
Tänkte att nu är det dax att selträna Tamlin.
Kan vara bra att sätta på honom en sele inför Norgeutställningen och då är det ju bra om han är van.
Vet inte om träning var rätt ord dock.  *ler*
Snarare kaninskutt och fullt ös medvetslös.
Men det känns som Tamlin i ett nötskal så jag är inte ett dugg förvånad.
Det tog en stund att få på honom den för han ville bara leka med den.
Men när den väl satt på plats så kände han inte ens av att han hade den.

Visst är han fin i den ?


Här satt han nästan still.


Lite halsband och lite huvud.


Hajen, Bonzo, Sumo, Fargo släng er i väggen va.
JAG är coolast i stan.


Eller nåt. 
Nåja, jag kommer att bli iallafall tror jag. 

Under tiden jag väntar på att bli en stooooor coooool maine coon så tränar jag kaninhopp.


pst............... - Jag väger nu över 2kg iallafall.   dst...............

- Har väl liiite kvar till Farbror Vitöra, Farbror Fargo och dom andra stora pojkarna.
- Men jag kommer jag kommer.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha..

Det är lika bra du tränar grabben, du ska ju snart spela i vårt lag!

Snacka om dreamteam:)

Kramar och hejarop

från Fargo och Sumo

2009-10-07 @ 19:24:57
URL: http://www.arkestal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0