*suck*

- Jaha, jag får väl ta hand om disken då.
- Matte, ska den där pälsbollen inte hjälpa till med nåt här i huset va ???
- Är det meningen att jag ska göra ALLT nu helt plötsligt ?
- *sur*


Oliver drömmer sig bort från en tid då jobbiga pälsbollar och yrväder var ett minne blott.
Då man kunde ligga i sin bädd och drömma om mat, leksaker och nya klösträd.
INNAN Pälsbollens intrång i Ligans hus.
Då Matte hade tid med MIG och ENDAST mig.


Föremålet för denna irritation och drömmande har fullt upp att jaga LITEN pälsboll.
- Vart tog den vägen ?


- Äsch, hittar lite andra grejjer att leka med istället.

Kommentarer
Postat av: ellen

ÅH GUD vad söta katter!

2009-10-02 @ 17:52:57
URL: http://itsartbaby.devote.se
Postat av: Carina Thulin

Ja, jag kan bara hålla med. De är verkligen fina dina katter. Mycket trevligt att följa dem, tittar in här nästan varje dag.

2009-10-02 @ 19:31:32
Postat av: ¤pia¤

vad söt!!

2009-10-03 @ 20:39:37
Postat av: Ligans Talesman

Tack ! :-)

2009-10-03 @ 21:24:36
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0