Tamlin på landet

Vi kom ut igår och jag är oerhört trött och har faktiskt inte orkat klä på Tamlin ett koppel och sele och gå ut med honom.
Dessutom är det kaaaaaaaaaaaallt.   *burr*
Idag har jag jobbat förmiddagen här utifrån.
Tack snälla Ulrica för att jag fick göra det.
Oliver, Bandit och Vitöra har nu varit ute nästan non-stop sedan vi kom ut igårkväll.
Tamlin talar om med hyfsat hög röst mellan varven att han är minnsann en stooor kisse som också får vara ute på egen tass.
Pyttsan lilla Pysen. Du må väga snart 3kg men ut kommer du inte utan tillsyn på länge ännu.
Men den här blicken säger dock en del.   *ler*




Sedan hittade han ett av dom minsta gömställena i hela huset.
Här gömde sig Bandit vid ett tillfälle och jag letade som en galning.
SJÄLVKLART är det ett av dom ställena som även Bandits läraktiga elev hittade till.
I början så såg man svansen men efter några gånger lärde han sig att gömma även den.
Undrar hur länge han kommer att få plats därunder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0