Upp och nervända världen

Men ingen är väl troligen förvånad när det gäller Inkan och Ligan.
Vaknade inatt och var uppe en sväng.
Hittar mina kissar enligt följande:
Oliver i stora Atlas 20buren i hallen.
Oliver väger 4.2kg och är en relativt liten raggiskille.

Vitöra i lilla Atlas 10buren som står ovanpå den stora buren i hallen.
Vitöra väger ca 5.5kg tror jag är definitivt inte liten.

Bandit ligger ovanpå min stereo i sovrummet och sover.
Observera att jag har en ministereo så det är lika stort utrymme som en cd-skiva ungefär att ligga på.
Bandit är inte jätteliten.  Väger ca 5-5.5kg

Prinsen hör jag dunsa ner från en klätterställning när han var tvungen att kika vad Matte pysslade med.
Troligen låg han i stora hålet i Kattens Number One.
Där har han börjat ligga på sista tiden.    *snyft*
Inte i Mattes säng.   :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0