Vitöras bedömning av Maud Johansson

TYPE: Långsträckt kastrat med höga starka ben.
HEAD: Långt kilformat, Ex rakprofil, Medium haka
EYES: Fin NFO-look
EARS: Stora Utm placering
FUR:  I supershowkondition, Ex presentation, Ex kvalite
TAIL: Fin längd
KONDITION: Super
TOTAL INTRYCK: Nyfiken och alert

Maud var jättebra som alltid och jag är oerhört nöjd över hennes bedömning.
Hon tror att han kommer att bredda lite i huvudet och självklart är han en klar NOM-kandidat även om det inte höll denna gång. Han är trots allt bara drygt två och ett halvt år.
Han har haft en raketfart på grund av att jag tagit med honom när Puzzel ställts ut.
När han tagit sin titel kommer han få vila rätt länge.
OM jag ska ställa på Järvas egen utställning nästa sommar så får han kanske följa med dit.
Annars ska han, som jag skrivit förut, få leva ett avslappnat liv som riktig skogskatt på landet.
Han är så go och jag älskar dig enormt Vitöra.

Kommentarer
Postat av: brollekatt

GRATTIS till en jättefin bedömning hurra hurra man blir så glad. Och Vitöra är alldeles underbar.



Kram från Lena o missarna i Uppsala

2009-10-20 @ 21:51:42
URL: http://brollekatts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0