WW - Hotellet

Vitöra och jag bodde på ett hotell i Schweiz som hette Walzenhausen Swiss Quality Hotel.
Det låg otroligt högt upp i bergen med en ringlande smal väg dit.
Men jösses vilken utsikt det var när vi väl var där.
Att få till sådana bilder är nästan omöjligt men jag lägger in dom jag har så får ni en liten chans att försöka förstå.








Kaffe var det första som jag satte på efter att ha kört så långt.
Snyggt och prydligt stod det en vattenkokare med pulverkaffe där och väntade.
I skåpet under fanns kylskåp med diverse sprit och annat gott.


Snyggt och prydligt bäddat och jätteskön säng.


Badrummet var hur snyggt som helst.
Här handfat och toalett.
Duschen var en sån där ånghistoria med självklart ånga och även massagestrålar.
Men den bilden blev urusel tyvärr.  :-(


Den här utsikten vid frukosten var fullständigt oslagbar självklart.
Bilden är lånad från hotellets hemsida.


Här är Vitöra.
Efter 24timmar i en Atlas80 bur i bilen så kliver han bara ur reseburen, kikar sig lite omkring och sätter sig och äter och dricker som om det är det normalaste i hela världen.


Vitöra i ett av burspråken där han älskade att sitta och kika ut på utsikten.


Sen var det dax för lite tvätt.
Man måste ju vara fin när man ska på stora WW.


Lovar Vitöra att det aldrig kommer att ske en sån här resa för dig igen !!!   *ler*
Lovar dock inte att inte göra om det.
Fast utan Vitöra då.   *ler*
Over and out från hotellet.

Kommentarer
Postat av: ¤pia¤

Hoppas det går bra för er! Håller tummarna!

2009-10-31 @ 20:41:58
Postat av: Cattis

Hejsan! Har du mycket erfarenhet av katter?? Skulle behöva ställa några frågor i så fall.. Tacksam för svar!

2009-10-31 @ 20:50:39
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Hej Cattis !

Jag har en mailadress i vänsterkanten under kontakt om du vill maila dina frågor.

Jag har rätt bra erfarenhet och svarar självklart så gott jag kan.

2009-10-31 @ 21:30:20
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Vi har redan varit där Pia.

Det är en vecka sedan och det gick lysande.

Allt finns samlat i kategorin WW och SW.

:-)

2009-10-31 @ 21:31:35
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0