WW - Kokarder Glasgrej och lite av varje

Välkommen


Såhhär gör du när du tar din katt till domarbordet och visar upp den.
Dom här bilderna satt uppsatta på massvis med stolpar i hela utställningshallen.


1200 katter var det ungefär där.


Vitöra i sin bur med svensk flagga och sitt fina guldskynke som Irene sytt enkom för mig och Vitöra och Vitöras stora dag.
Jag VET att hon totalvägrar att sy nåt mer av det guldtyget, så jag är så tacksam att hon gjorde det åt mig.


Nu startar


Dom här stora tavlorna tycker jag vi skulle ha i Sverige.
Dom fanns på triangelutställningen i maj också.
Väldigt suddig bild för jag stod vid Vitöras NOMbur och ville inte lämna honom.
Här ser man alla katter som är nominerade, vilket nummer dom har, vilken ras det är, vilka klasser det handlar om och vilken domare som nominerat respektive katt.
Helt suveränt.


Den här pokalen fick den som vann BIS på WW.


Och den här fina fick vi som trots hade en kisse i panel.
En bedrift bara det tycker jag som nog fortfarande inte fattat vad som hände i helgen.


Snygg va ?
Liten närbild bara


Grattis grattis


Vitöras BIVkokard


CAPSkokarden


Förutom NOMglasgrunkan så fick vi också en kokard för NOMet.
Vet inte varför riktigt, men den här fick vi när NOMet var klart vid domarbordet.
Glasprylen fick vi när kissarna varit uppe på podiet.
Rätt snygg iallafall.


Den fina FIFEkokarden.
Tyckte att lila och rosa passade Vitöra fint.
Mycket snyggare än dom andra och min burgrannen ville ha den istället för den som dom köpte.
Men si den är Vitöras.    *ler*
Denna har jag dock köpt själv för egna pengar.
Inget som WW stod för.


Älsklingens prisskåp.


Gosgubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0