Bandit "försvann"

I augusti så skulle jag åka hem för att åka på kattutställning mitt i min semester.
Får in alla katterna i stugan och börjar packa in i bilen.
Tar katt efter katt och packar in även dom i bilen.
Till slut är det bara Bandit kvar.
Han älskar inte att sitta i buren och har en förmåga att försvinna när vi ska åka någonstans.
Så också den här gången.
Dock så är min stuga ca 20kvm så det är inte många ställen det går att försvinna på.
När jag letat igenom stugan massvis med gånger så funderar jag på om han lekt Houdini och tagit sig genom skorstenen eller nåt.
Iallafall hittar jag honom inte och hem måste jag så jag åkte och lämnade honom där.
Mina grannar var hemma på landet och passade honom dock.
IDAG, så kom jag på var han var.
HÄR
- Va, hittade du mitt hemliga gömställe.


- Du kan stänga dörren nu så jag kan fortsätta att sova.
- DÄR är dörren blindstyre.  
- Suck


- Jag har faktiskt tänkt att vara kvar här !


- Nu går jag härifrån.
- Sur

Kommentarer
Postat av: emilie

älskar bandit.. haha!

2009-09-26 @ 14:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0