Får jag presentera Mister Jansson i Skövde

Avlivningshotad kisse som landade på Lenas bord en dag när han var sisådär 16veckor.
Jag kommer aldrig förstå mig på folk.
Om han var ens en promille så söt som han är nu vid 10månaders ålder så..................
Jag föll pladask för denna underbara herre.
Katten Jansson föll dock inte alls lika mycket för Ligans kissar.
Ligan som är så snäll och gullig.   *skratt*

Först var det här det enda jag fick på kort av honom.
Vare sig han var ute eller inne.


Sen försökte han ta sig ut genom sin kattlucka.
Men tji, den var låst ut för delar av Ligans skull.


- Matte, när åker dom hem så mitt liv kan återgå till det normala igen ???


Uteaktionliv


Sååååå söt




Till slut lite avslappnad på spishällen.


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Oh himmel så fin!!!

Om han vill flytta någon gång kan jag erbjuda ett hem på landet med olåst(!) kattlucka och ett stall fullt med möss.

2009-09-01 @ 22:20:09
Postat av: Katten Janssons Matte

Bubblar i bröstet av stolthet över min vackre gosse

2009-09-02 @ 15:44:07
Postat av: Tengels nya matte

Vilken vacker katt!! Verkligen speciell.

2009-09-02 @ 20:52:26
Postat av: Molly & Grabbarna

Han ser alldeles underbar ut! Blir lite kär! :-)

2009-09-03 @ 19:15:58
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0