Sista bilderna från Skövde för den här gången

Puzzel pyzzlade med två saker i Skövde.
Poserade som en Princezza






Och sov




ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz


Nike ägnade en rätt stor del till att sova hon med.
Här i fåtöljen.
Annars var hennes älsklingsplats i bokhyllan.
Man är ju en lärd katt.


Bandit ägnade sig åt en hel del uteliv som jag ju skrivit om förut.
Grannens tomt var ju riktigt rolig att vara på ända till grannens hund kom farande.
En grym Banditblick efter ett rejs undan den stoooora farliga besten.


*slickar sig om munnen*
- Nästa gång ska jag äta upp hundskrället !


Det är jobbigt med utelivet så även en Bandit måste vila lite ibland.


Viitöra satt ofta i Lena och P-O:s sovrumsfönster och kikade längtansfullt ut.
Eller sov han kanske ?
Eller passade han på Jansson.
Nej, sov gjorde han i stora fina garderoben och passade Jansson gjorde Oliver och Bandit såbra.
Men här har han visst tagit sig en tupplur i fönstret.


Oliver och Bandit turades om att jaga stackars Jansson.  :-(
Faaaaaaaaaaast om sanningen ska fram så var inte Jansson så jättegästvänlig.
Han tyckte att det var väldigt många Liga-medlemmar överallt.
Och fräste väldigt mycket.


Men med tiden så började han faktiskt att slappna av litegrann.


Såååå sööt.
Bara lite lite misstänksam.    *ler*


- Matte jag loooovar.
- Det var Oliver som jagade Jansson under sängen.
- Jag ligger bara här lite fint på tröskeln så inte Vitöra, Puzzel och Nike ska vara dumma mot honom ?!


- In your dreams grabben.
- Jag känner dig och Oliver.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow så vacker hon är Puzzel, jättefina bilder på en riktig skönhet!



Jättefina bilder på de andra fina katterna också!

kram Sandra



2009-09-04 @ 00:47:26
URL: http://nosbuffaren.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Hon är så fin!!! När ska hon ha bebbar???

2009-09-04 @ 13:06:58
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Ligans talesman

Jag vet faktiskt inte.

Hon är inte ens testad ännu dessutom.

2009-09-04 @ 14:10:52
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hon är verkligen vacker nu, Puzzel!! puzzar Hon ska testas inom ett par veckor bara, och sedan får vi se när damen behagar börja löpa... Och hon har ju en KM-titel att försvara också. :o)

2009-09-05 @ 07:40:10
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Anonym

min bebis, hon är så söööööt!

bandit är också rätt söt här faktiskt

2009-09-06 @ 08:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0